شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

سلام
صاحب وبلاگی بودم به نام سین جیم
با روحیه ای کسل و خسته از اتفاقات مختلف.
اما الان شکر خدا شور دارم!!!!
یعنی نشاط دارم. شوق دارم.
خدا رو شکر.
الحمدلله.

آخرین مطالب

مادر ...

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

مادر یعنی آنکه بی فرزندانش داخل بهشت نمی شود.

آنکه بدون دوستان فرزندانش هم داخلبهشت نمی شود.

آنکه آنقدر منتظر می ماند تا در صحرای محشر کسی جز منافق و کافر و مشرک نمی ماند!

او هیچ کسی نمی تواند باشد جز ...

انسیه حورا یعنی انسانی که حوری است و من نمی فهمم معنایش را

ام ابیها یعنی دختر بچه 6 ساله ای چنان پدر را در شعب ابی طالب تیمار می کند که پدر چنین او را لقب می دهد

فاطمه زهرا که پشت در و دیوار مردانه ایستاد! برای دفاع از امامت؛ دفاع از ولایت!

چه بهتر بود که این روز را روزی غیر از روز حضرتش نمی نامیدند.

و حالا که هست مصداق اتم مادر و زن جز بانوی دو عالم صدیقه طاهره سلام الله علیها نمی باشد.

روز ولادت حضرت مادر مبارک!

بسم الله الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر * فصل لربک و انحر * ان شانئک هو الابتر*

  • گل پسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی