شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

سلام
صاحب وبلاگی بودم به نام سین جیم
با روحیه ای کسل و خسته از اتفاقات مختلف.
اما الان شکر خدا شور دارم!!!!
یعنی نشاط دارم. شوق دارم.
خدا رو شکر.
الحمدلله.

آخرین مطالب

یکسال بعد از یکسال قبل!

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ق.ظ

یادش بخیر!

سال گذشته در همین ایام دائما در فکر بودم. در فکر انتخاب مسیر.

کنکور داده بودم و منتظر نتایج.

از طرفی در دانشگاه امام صادق ع ثبت نام کرده بودم.

و از طرف دیگری آزمون حوزه را هم شرکت کرده بودم و جالب تر از همه در آزمون حوزه علمیه مشکوه ثبت نام کردم.

این ایام مشغول مطالعه مفاد امتحانی آزمون ورودی مشکوه بودم.

بعد از حدود 4 ، 5 تردید شدید، (علاوه بر تردید های قبلی اش) نتیجه برای ام معلوم شد.

و امروز راضی ام الحمدلله از این اتفاق.

فقط امیدوارم بتوانم درست حقش را یا حقم را ادا کنم.

همین.

  • گل پسر

نظرات  (۱)

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • خدا را شکر!
    پاسخ:
    الحمدلله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی