شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

سلام
صاحب وبلاگی بودم به نام سین جیم
با روحیه ای کسل و خسته از اتفاقات مختلف.
اما الان شکر خدا شور دارم!!!!
یعنی نشاط دارم. شوق دارم.
خدا رو شکر.
الحمدلله.

آخرین مطالب

الحمدلله به خیر گذشت

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

اختلافات ظاهرا جدی نبوده و ما این وسط شده بودیم کاسه داغ تر از آش.

احتمالا سال تحصیلی نمی تونم به برنامه های مسجدم برسم.

فقط امیدوارم خدا این توان رو بهم بده که بتونم از پس خودم بر بیام، خودم رو کنار بذارم و دیگران رو هم کمک کنم که خودشون رو کنار بذارند.

حالا هرجا باشه.

توی مسجد، توی حوزه، توی دانشگاه، روی سن تئاتر و یا هرجای دیگه.

  • گل پسر

نظرات  (۱)

سلام
قضیه چیه عایا ؟!
پاسخ:
سلام
خوش اومدین.
قضیه اینه که سر یه سری مباحثی بین یک مسجد و موسسه بالا دستی اختلاف افتاده بود و ما این وسط شده بودیم مصلح بین الناس!
که بعدش فهمیدیم اصلا کاسه داغتر از آش شدیم رفته!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی