شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

شــــور

نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی

سلام
صاحب وبلاگی بودم به نام سین جیم
با روحیه ای کسل و خسته از اتفاقات مختلف.
اما الان شکر خدا شور دارم!!!!
یعنی نشاط دارم. شوق دارم.
خدا رو شکر.
الحمدلله.

آخرین مطالب

دل نمی رود ز دستم ... !

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

صاحب دل کسی نیست که دلش را صاحب است بلکه کسی است که صاحبی برای دلش دارد. که آن صاحب دل نه معشوق است و نه جدای از اوست. 

فاین تذهبون.

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد 

آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

ای کاش دل من هم صاحب داشت. یا شاید بهتر این است که بگوییم ای کاش دلمان را رها می کردیم تا به صاحب اصلی اش برسد.

دلم اسیر شده. اسیر خیلی چیزها. خیلی چیزهایی که نباید اسیرش می شد.

همین!

 

پ.ن: «دل»خوشیم به همین اندک فهم ها و خیالمان می آید این یعنی خیلی! 

 

  • گل پسر

نظرات  (۲)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • غلام ِ همت آنم که زیر چرخ کبود ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است


    درباره ی من ِ وبلاگ همراه با کلی حس خوبه:)
    پاسخ:
    سلام ...
    کلا نباید دل اسیر هیجی باشه ...

    http://khabis.ir
    پاسخ:
    سلام ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی